לפגישת יעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


    משכנתה למסורבי בנקים

    אם הבנק אמר לכם לא מכל סיבה שהיא לנו יש את הפתרון בשבילכם גם מול הבנק וגם מול גופים אחרים.

    הדרך לדירה ארוכה, מפותלת ורוויית מהמורות. אחת מהן היא סירוב של הבנק להעניק משכנתא, אבל חשוב לציין שלמרות שהמשוכה הזו נראית בלתי אפשרית למעבר, אפשר לדלג גם מעליה. משכנתא למסורבי בנקים הוא אחד מתחומי ההתמחות הספציפיים של נתנאל אוחיון, שפועל בתחום המשכנתאות בהצלחה מזה שנים רבות.

    מה חשוב לעשות כדי לקבל משכנתא למסורבי בנקים?

    * לא להתייאש – לא מעט אנשים מרימים ידיים ומוותרים על הרצון לקנות דירה אחרי קבלת סירוב מהבנק. חשוב להבין שתשובה שלילית היא לא סוף פסוק, ובהחלט ניתן לשנות אותה.

    * הזמנת דוח נתוני אשראי – דוח זה מפרט את כל נקודות התורפה הפיננסיות של מבקש או מבקשת המשכנתא במהלך השנים האחרונות. באמצעות הדוח ניתן לקבל מידע קריטי לצורך שינוי החלטת הבנק בנוגע למתן המשכנתא.

    * בירור יסודי של נסיבות הסירוב – ישנן עוד עילות אפשריות לתשובה שלילית מצד בנקים לבקשה לקבלת משכנתא. חשוב מאוד להבין מהם הגורמים, וכך גם להבין מהו הפתרון הטוב ביותר שיאפשר לכם להגיע לדירה משלכם.

    * יועץ עם ניסיון ספציפי בהשגת משכנתא למסורבים – בדרך כלל למי שמתקשה לקבל משכנתא מהבנק אין יותר מדי כסף פנוי. בנוסף המשכנתא עצמה היא מוצר יקר מאוד, ולכן באופן טבעי ישנו רצון לחסוך. למרות זאת, התשלום ליועץ משכנתאות מיומן הוא השקעה חכמה במיוחד, ובמקרים רבים ההבדל בין אי קבלת משכנתא לקבלתה של ההלוואה החיונית.

    יושרה מוחלטת וזמינות גבוהה

    הטיפול בהשגת משכנתא למסורבי בנקים מחייב קודם כל יושרה מוחלטת. הסיבה לכך היא שאמנם במרבית המקרים ניתן לסייע למסורבים להגיע ליעד, משכנתא ודירה, אבל יש גם מצבים שבהם בנקודת הזמן הנוכחית ההמלצה היא דווקא לוותר על המהלך ולחכות לשיפור המצב הכלכלי. איכות הכרחית נוספת היא זמינות גבוהה, מפני שהסירוב גם ככה מעכב את ההגעה לדירה. עם נתנאל אוחיון, יועץ משכנתאות מנוסה ואחראי, תוכלו לסמן V על שתי האיכויות הנ"ל, וגם על ידע מקצועי רחב היקף ועל מחויבות מלאה לכל לקוח ולקוחה. בהתאם, בזכות היכולות האישיות והמקצועיות של אוחיון יש כבר לא מעט ישראלים וישראליות שהגיעו לדירה משלהם.

    משכנתא למסורבי בנקים

    קרדיט CANVA

    משכנתא למסורבי בנק

    במאה ה-21 משכנתא למסורבי בנק היא בהחלט לא משימה בלתי אפשרית. השתכללות שוק האשראי בארץ, וגם הבקיאות המקצועית של יועצי משכנתאות, מובילים לפתרונות יעילים גם במצבים מורכבים, כך שגם אתם תוכלו לקבל את הכסף הנחוץ לכם לטובת מימון עסקת נדל"ן אטרקטיבית מבחינתכם. נתנאל אוחיון הוא יועץ משכנתאות בעל ניסיון של למעלה מ-5 שנים, לרבות טיפול במקרים של סירובים מצד הבנקים.

    דגשים חשובים לגבי משכנתא למסורבי בנק

    * סיבת הסירוב – הפעולה הראשונה שכדאי לבצע במקרה של סירוב מהבנק היא בירור הגורם לתשובה השלילית. ישנן כמה וכמה עילות לדחיית הבקשה למשכנתא, ובהן: גיל מבוגר, דירוג אשראי בעייתי, מצב בריאותי לא תקין, בעיות הקשורות לנכס עצמו, רמת מינוף מופרזת ועוד. בירור סיבת הסירוב מאפשר למצוא פתרון הולם.

    * עלות משכנתא חוץ בנקאית – בימינו לבנקים אין בלעדיות על מתן משכנתאות, ויש גם גופים חוץ-בנקאיים שמוכנים, כמובן בתנאים מסוימים, לסייע במימון רכישת נכס. המימון עלול להתגלות כיקר מאוד, ובפרט במקרים שבהם מדובר על הלוואת בלון (הלוואה שבה במהלך תקופת ההחזר משלמים רק את הריבית, ובתום התקופה מחזיירים בבת אחת את הסכום כולו). בהתאם כדאי בכל זאת לנסות לשנות את תשובת הבנק לפני שפונים לאפיק זה.

    * תכנון פיננסי מקיף – באופן טבעי כשמגישים בקשה הרצון הוא לקבל תשובה חיובית. יחד עם זאת סירוב מהבנק הוא גם הזדמנות לחשב מסלול מחדש, ולבחון האם רכישת הנכס היא אכן הדבר הנכון מבחינתכם (או שמא עדיף למשל לחפש דירה זולה יותר, או להמתין מספר שנים לשיפור המצב הכלכלי).

    * ייעוץ מקצועי – אחרי סירוב מהבנק מתחדד הצורך בעזרת איש מקצוע, רצוי יועץ עם ניסיון בהושטת סיוע למסורבי בנקים.

    בירור מעמיק ומציאת מסלול שיוביל לקבלת המשכנתא

    משכנתא למסורבי בנק היא אתגר, אבל כאמור כזה שאפשר להתמודד איתו בהצלחה. מי שעושה זאת באופן קבוע הוא נתנאל אוחיון, יועץ משכנתאות עם ניסיון נרחב. אוחיון הוא זכיין ברשת הארצית המובילה מאני ישראל שמוכר בזכות היכולת שלו למצוא את המסלול הנכון לכל מסורב ובכל מצב – מסלול שיוביל לקבלת משכנתא, ובתנאים הנוחים ביותר האפשריים.

    לפגישה ללא עלות

    דברו איתנו >>

    למה אנחנו?

    הלקוח תמיד במרכז

    שיתוף פעולה עם גופים בנקאיים ופיננסיים

    ניסיון עשיר בתחום הבנקאות

    זמינות 24/7

    ליווי אישי ומקצועי

    לפגישת יעוץ ללא עלות

    השאירו את הפרטים: